Financieel administratief medewerker (32 tot 40 uur)

Het Nederlands Volmachtbedrijf (HNVB) is op zoek naar een Financieel Administratief medewerker voor onze vestiging in Tilburg. Kom jij ons enthousiaste team versterken?

Wie zijn wij?

Het Nederlands Volmachtbedrijf (HNVB) in Tilburg werkt voor een klantenportefeuille van een kleine 20 toonaangevende verzekeringsmaatschappijen, zoals ARAG, a.s.r, Avéro Achmea, DAS, Nationale-Nederlanden en Rhion. Daarnaast beheren wij ons eigen huismerk Lancyr waar wij zelf de productontwikkeling voor doen.

Als volmachtbedrijf zijn wij een belangrijke schakel tussen de adviseur en de verzekeringsmaatschappijen. Als een verzekeringsmaatschappij een volmacht afgeeft, houdt dit in dat wij de verzekeringen van deze maatschappij mogen aanbieden, zelf polissen mogen opmaken en ook zelf schades mogen afwikkelen. We werken hierbij samen met een partnernetwerk van professionele verzekeringsadviseurs.

Met een jong en gepassioneerd team van 50 specialisten helpen we de bij ons aangesloten kantoren met het optimaal bedienen van hun particuliere en zakelijke klanten. Hierin stellen we het thema ‘uw verzekeringen van A t/m Z goed geregeld’ centraal. We werken samen met een partnernetwerk van professionele verzekeringsadviseurs, die onder andere zijn aangesloten bij Lancyr of FDC Financieel Planners & Adviseurs.

Wat ga je doen?

Als financieel administratief medewerker ben je samen met het financiële team verantwoordelijk voor het goed functioneren van de financiële afdeling. Je verwerkt bankmutaties, zorgt voor een correcte financiële afhandeling van schade-uitkeringen en premierestituties, verzorgt de aangifte omzet- en assurantiebelasting, het debiteurenbeheer, de facturatie, een correcte invoer, controle en codering van ingekomen facturen en archivering. Daarnaast ben je bij vragen van collega’s en klanten het aanspreekpunt.

Je komt te werken in een team met vier enthousiaste collega’s die continu streven naar optimalisatie van processen en resultaten.

Wie ben jij?

  • Heb jij een relevant mbo diploma en heb je minimaal 2 jaar werkervaring in de financiële sector?
  • Kan jij je vinden in onze kernwaarden; accuraat, betrouwbaar, klantgericht, ondernemend, open en proactief?
  • Ben je gedreven, resultaatgericht, stressbestendig, kan je goed plannen en organiseren, werk je goed samen en ben je initiatiefrijk?
  • Heb je kennis van Excel en/of Accountview?

Wat bieden wij?

Wij bieden een uitdagende functie met een hoge mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid in een moderne en groeiende organisatie. Bij HNVB staan de kernwaarden open, proactief, klantgericht en ondernemend hoog in het vaandel. Dit betekent dat medewerkers bij ons veel ruimte krijgen om initiatief te nemen en eigen ideeën uit te voeren. Collega’s staan voor elkaar klaar en er heerst een open deur cultuur. Samenwerken, performance en een goede sfeer vinden wij belangrijker dan status of hiërarchie.

Hiervoor krijg jij:

  • Een salaris van minimaal €2.000 en maximaal €2.600 bruto per maand, afhankelijk van kennis en ervaring;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals bijdrage aan pensioen, 27 vakantiedagen en de mogelijkheid van thuiswerken tot wel 40% van jouw werkweek;
  • Verschillende sociale bijeenkomsten zoals de vrijdagmiddag borrel, wekelijks tafeltennis toernooi en de gezamenlijke personeelsbijeenkomsten en/of uitjes.

Solliciteren

Heb jij interesse in of vragen over deze vacature, neem dan contact op met jouw toekomstig leidinggevende Rachid. Hij is te bereiken op 088 – 020 45 80.
Liever contact per mail en solliciteren met CV? Neem dan contact op met hr@nedvol.nl.