Aanmelden digitale verzending
Digitale verzending gaat alleen over uw verzekeringen die lopen via Het Nederlands Volmachtbedrijf. Het ‘digitaal’ verzenden van uw polissen en facturen helpt om uw premie laag te houden. Bovendien maakt e-mailverzending het u gemakkelijk om een (digitaal) archief bij te houden, waar u altijd en overal bij kunt. En het is natuurlijk beter voor het milieu. Daarnaast zullen over enige tijd extra kosten worden gerekend voor facturatie via post.
Wat gaat er veranderen?
De digitale documenten zien er net zo uit als wanneer u die per post ontvangt. U ontvangt een e-mail van Het Nederlands Volmachtbedrijf met kort begeleidend schrijven en de factuur of polis als PDF-bijlage.
Zo meldt u zich aan voor digitale verzending
1: Ga naar https://service.nedvol.nl/digitaal
2: Log in met onderstaande gegevens:
– relatienummer: [….]
– postcode: [….]
3: Geef aan dat u uw verzekeringsinformatie voortaan digitaal wilt ontvangen en klik op ‘Verstuur mijn gegevens’.